Hulp bij financiële zorgen?
Bel 0345 - 84 43 96

Telefonisch bereikbaar:
Maandag t/m donderdag
09.00 - 12.00 uur & 13.00 - 15.00 uur

De Dijk Bewindvoering
Geen afbeelding gevonden
Gepubliceerd op 01-12-2022 om 17:12

Gewijzigde bereikbaarheid tijdens feestdagen.

In de week na kerst zijn wij gesloten en alleen voor nood (geen leefgeld ontvangen) bereikbaar via e-mail of voicemail. Alle andere verzoeken worden niet in behandeling genomen deze week. In 2023 staan we weer graag voor u klaar.
Geen afbeelding gevonden
Gepubliceerd op 01-12-2022 om 17:09

Feestdagen (extraatje)

Voor de feestdagen hebben we (indien mogelijk) elke maand € 10.- gespaard en maken we nu op 15 december € 120.- extra over voor de feestdagen bij iedereen (tenzij anders besproken). U hoeft dit niet apart aan te vragen.
Geen afbeelding gevonden
Gepubliceerd op 04-11-2022 om 14:06

ABN roodstand leefgeldrekening afgeschaft per 4 november 2022

Bericht van ABN AMRO: Geen roodstand van max € 9.99 meer mogelijk. Per 4 november is er een wijziging doorgevoerd in de opname mogelijkheid bij (Geldmaat) geldautomaten. Wat is er veranderd? Als een cliënt via de (Geldmaat) geldautomaat zijn saldo opvraagt ziet de klant altijd het actuele saldo van zijn rekening. Het was technisch mogelijk om meer contant geld op te nemen dan het saldo van de rekening. (Maximaal € 9,99) Dit heeft ABN nu aangepast. Opnames zijn alleen nog toegestaan binnen de limiet van de rekening. De limiet van de rekening is het positieve saldo van de rekening.Dit geldt voor alle contante opnames. Voor betalingen via de betaalpas en IDEAL verandert er niets. Het kan zijn dat u gebruik heeft gemaakt van deze mogelijkheid om EUR. 9,99 rood te staan. Omdat ABN deze functionaliteit heeft uitgezet, kan het zijn dat u eenmalig over minder geld kan beschikken.
Geen afbeelding gevonden
Gepubliceerd op 21-10-2022 om 14:18

Vanaf 2023 nieuw systeem !

Vanaf januari 2023 is het de bedoeling dat wij overgaan van 2work naar Smart FMS. Voor ons maar ook voor de cliënten zal dit even wennen zijn maar er zijn zeker ook voordelen. Zo komt er een bijvoorbeeld een app beschikbaar waar in alle gegevens zijn in te zien (ook saldo) en waarin ook gelijk verzoeken voor extra gedaan kunnen worden. Wordt vervolgd.
Geen afbeelding gevonden
Gepubliceerd op 22-10-2021 om 15:51

Energietoeslag

De energietoeslag wordt door ons aangevraagd indien er recht op is.  De eerste € 800.- is al binnen en met de volgende € 500.- zijn we druk bezig. Veel gemeenten kennen deze al automatisch toe en dit bedrag zetten we in reserve voor de komende jaarnota. In verband met de stijging van de gasprijzen zijn we ook bezig om zoveel mogelijk de maandtarieven te verhogen. Dit om hoge jaarrekeningen te voorkomen.
Geen afbeelding gevonden
Gepubliceerd op 03-07-2020 om 16:14

Bereikbaarheid en aanvragen extra's

Wij zijn van maandag tot en met donderdag van 9:00-12:00 uur telefonisch bereikbaar voor klanten,  alleen instanties kunnen ook bellen van 13:00 -16:00 uur.   Vragen voor extra leefgeld bij voorkeur per e-mail en deze worden binnen 48 uur behandeld.  Via inloggen op je persoonlijke pagina is het ook mogelijk extra geld aan te vragen.
Geen afbeelding gevonden

Gewijzigde bereikbaarheid tijdens feestdagen.

Gepubliceerd op 01-12-2022 om 17:12
In de week na kerst zijn wij gesloten en alleen voor nood (geen leefgeld ontvangen) bereikbaar via e-mail of voicemail. Alle andere verzoeken worden niet in behandeling genomen deze week. In 2023 staan we weer graag voor u klaar.
Mijn winkelwagen

U heeft nog niks in uw winkelwagen.